Öregporta Vendégház Bazsi - Szallas2.Hu | Közterület Felügyelet Eger Telefonszám

Friday, 26-Jul-24 12:51:25 UTC

A vendégeit szeretettel váró Öregporta Vendégház 2018. aug. 13. óta foglalható a A szállásleírásban található távolságokat az OpenStreetMap© segítségével számoljuk ki A szállás fénypontja Ingyenes magánparkoló a helyszínen Erika az Ön szállásadója Erika Kedves Vendég. Mi az "egész házat nyújtjuk át" a tulajdonos és más vendég egyidejű jelenléte nélkül. Minden foglalás alkalmával (legyen az akár csak 2 személyre) a teljes házat használhatja. Öregportánk távol a városi nyüzsgéstől, igazi vidéki hangulatával várja a pihenésre, kikapcsolódásra vágyó vendégeket, de akár a környék megismerésének kiindulópontja is lehet. A házban maximum 4 személynek tudunk helyet biztosítani 2 hálószobában. Öregporta Vendégház, Bazsi – 2022 legfrissebb árai. A konyhában a főzéshez szükséges eszközök mellett fűszereket, kávét, teát is biztosítunk. A nappaliban lehetőség van a tévézésre, illetve a wifi-t és fedett kocsibeállót is igénybe vehetik. További felszerelések: mosógép, hajszárító, vasaló, légkondi. Az ár az idegenforgalmi adót tartalmazza. Öregportánk Veszprém megye nyugati szegletében, az ország egyik legszebb épen megmaradt középkori várának "szomszédságában", Sümegtől mindössze 7 km-re Bazsi községben található.

Öregporta Vendégház, Bazsi – 2022 Legfrissebb Árai

A ól A küldetése, hogy minél szélesebb belföldi szálláshely kínálattal segítse a magyarországon kikapcsolódást, felüdülést, élményt kereső utazókat. Kínálatunkban minden szálláskategória elérhető, így bárki könnyedén megtalálja a számára, illetve családja számára legideálisabb szálláshelyet és persze online azonnal le is foglalhatja. Kérdése van? Szállást foglalt nálunk? Kérdések merültek fel Önben? Nem probléma. Reggel 8:30 és este 19:30 között ügyfélszolgálatunk áll rendelkezésére. Öregporta Vendégház - Bazsi. A kapcsolatfelvétel előtt mindenképpen keresse elő e-mailes visszaigazolását, hogy az ügyintézés még gördülékenyebben és gyorsabban menjen, ügyfélszolgálatunk telefonszáma: +36 30 344 2000.

Öregporta Vendégház Bazsi  - Apartman.Hu

A Vendégházban maximum 4 személynek tudunk helyet adni, 2 hálószobában. Öregportánk önellátó, de a konyhában a főzéshez szükséges eszközök mellett fűszereket, kávét, teát is biztosítunk. A nappaliban lehetőség van a tévézésre, illetve a wifi-t és fedett kocsibeállót is igénybe vehetik. Lájkolj minket a Facebookon! Ha pedig jártál már nálunk, akkor írj rólunk véleményt, hogy tudjuk hogyan érezted magad. Kövess minket az Instagramon! Minden erőfeszítésünkkel azon voltunk, hogy ezt a házat otthonossá tegyük, ahol pihentető lesz az időtöltés. Öregporta Vendégház - Bazsi szálláshely | SZÉP Kártyával is. Mi minden alkalommal amikor itt tartózkodunk nagyon jól érezzük magunkat, reméljük ezt az érzést Önök is tapasztalni fogják. Nagyné Halász Erika Telefon: +36 20 56 987 11 NTAK regisztrációs szám: EG19004570

Öregporta Vendégház - Bazsi

Kertünket gyakran látogatják fácánok, mókusok, őzikék de időnként még a szarvas is tiszteletét teszi. A település nyugati szomszédja Zalaszántó, itt található Közép-Európa első budhista szentélye, (sztúpája) egy 30m magas, 24m széles hófehér építmény, melyet érdemes meglátogatni. Innen egyaránt 20 km-re található Tapolca és Keszthely, illetve Hévíz is, de a felsorolást folytathatnánk: Kehidakustány 25 km, Szajki-tavak 40 km, Szigliget 30 km, Káptalantóti 30 km, Somló-hegy 35 km. A környéken rengeteg a jó program és kirándulási lehetőség.

Öregporta Vendégház - Bazsi Szálláshely | Szép Kártyával Is

0 Értékelések eddigi átlaga Értékeld Te is az üzletet! Szolgáltatások Szálláshely szolgáltatásai Bográcsozási lehetőség Vasalási lehetőség Wifi a közösségi terekben Saját parkoló Túra lehetőségek Erkély/terasz Hajszárító Hűtőszekrény WIFI Síkképernyős TV Légkondícionálás Mikrohullámú sütő Mosógép Kandalló Tea-/kávéfőző Vasaló Fizetési módok MKB Széchenyi Pihenőkártya Készpénz OTP Széchenyi Pihenőkártya K&H Széchenyi Pihenőkártya Közeli helyek Vissza a lap tetejére

Hatalmas kert, bográcsozás sütögetés lehetősége amit ki is használtunk, isteni volt. Kedves fogadtatásba volt részünk a házigazdák által, légkondi, társasjátékok, a Balaton és a látnivalók közel vannak. Sümegi vár a háttérben fantasztikus látványt nyújt. Nagyon jól éreztük magunkat, és nem is drága. Köszönjük szépen! " Szállásadó válasza: Köszönjük szépen. 2020. július - 7 nap alapján - 3 fő 10. 0 [ tisztaság 10 - megfelel a hirdetésnek 10 - ár/érték arány 10] "Szuper ház, kedves vendéglátók, szép környezet. Köszönjük. " 2019. október - 4 nap alapján - 4 fő 10. 0 [ tisztaság 10 - megfelel a hirdetésnek 10 - ár/érték arány 10] 2019. július - 5 nap alapján - 2 fő 10. 0 [ tisztaság 10 - megfelel a hirdetésnek 10 - ár/érték arány 10] "A vendéglátók nagyon kedvesek, figyelmesek. A szállás szinte mindennel felszerelt. A kert szuper volt, otthonos. Kutyával voltunk aki szintén jól érezte magát:) köszönünk mindent" Szállásadó válasza: Köszönjük szépen. 2019. július - 11 nap alapján - 2 fő

Létrehozva: 2017. szeptember 25. | Utoljára frissítve: 2019. április 02. eger TÁJÉKOZTATJUK A TISZTELT LAKOSSÁGOT, HOGY 2017. SZEPTEMBER 29-ÉN A KÖZTERÜLET-FELÜGYELET ÜGYFÉLFOGADÁSA TECHNIKAI OKOK MIATT SZÜNETEL! A KÖVETKEZŐ ÜGYFÉLFOGADÁS IDŐPONTJA 2017. OKTÓBER 2. 13. 00 ÓRÁTÓL 16. 00 ÓRÁIG, ILLETVE EZT KÖVETŐEN A HIVATALI ÜGYFÉFOGADÁSI REND ÉRVÉNYES. MEGÉRTÉSÜKET KÖSZÖNJÜK! < Vissza

Közterület Felügyelet Eger Telefonszám Ellenőrzés

Igény szerint kiszállással igyekszünk segíteni a szállítmányozó cégek kiszolgálását. Ügyfeleink elégedettsége és vállalkozásunk folyamatos fejlődése a hosszú távú célunk. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy megrendelőinket kedvező vállalási árainkkal, munkánk minőségével, a határidők betartásával, teljes körű kiszolgálással tartsuk meg. Cégünk folyamatosan fejlődő vállalkozás, melynek keretében analóg, és digitális tachograph-ok illesztése, hitelesítése, javítása, digitális órák-, sofőrkártya letöltése sorolható tevékenységi körünkbe. Emellett szakembereink folyamatos, szakmai továbbképzésben részesülnek, ami lehetővé teszi, hogy partnereink gyors és minőségi szolgáltatást kapjanak. Közterület felügyelet Magyarország - Telefonkönyv. Igény szerint kiszállással igyekszünk segíteni a szállítmányozó cégek kiszolgálását. Mivel céljaink között hosszú távon vállalkozásunk fejlődése szerepel, mindent megteszünk annak érdekében, hogy megrendelőinket kedvező vállalási árainkkal, munkánk minőségével, a határidők betartásával, teljes körű kiszolgálással tartsuk meg.

Válasz a belvárosi közlekedéssel kapcsolatos kérdésekre szénhidra - LMP - Heves megyei hírek - 2011. szeptember 29. csütörtök Korábban írtunk levelet Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Közterület-felügyeletének mivel úgy tartjuk, hogy a belváros területére az utóbbi időben egyre több személygépjármű hajt be. Ezt nemcsak személyes tapasztalatunk, ha... Tovább