Szeretettel köszöntelek a MLM közösségi oldalán! Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb. Ezt találod a közösségünkben: Tagok - 1013 fő Képek - 425 db Videók - 84 db Blogbejegyzések - 1234 db Fórumtémák - 491 db Linkek - 176 db Üdvözlettel, MLM vezetője Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt: Bejelentkezés A jelszavadat elküldtük a megadott email címre. Vágyi Jenő James - [szavazás] "Csak a cselekvés és a munka önmagában nem hoz sikert. Ha ugyanazt csináljuk újra és újra, de nem érjük el vele a kívánt eredményt, akkor bátorságot kell venni magunkon és határozottan változtatnunk kell a módszerünkön. " Az attitűdöktől a magatartásig Az attitűdök olyan értékelő beállítódások, viszonyulási minták, amelyek a múlt tapasztalatait foglalják egybe. Magukba foglalhatnak érzelmi reakciót, véleményt, de választási preferenciát is (Weber, 1992). Vágyi jenő james online. Az attitűd-formálásnak az a legfontosabb célja, hogy a múlt tapasztalataiból kiindulva, azokat hasznosítva tudjuk cselekvési döntéseinket meghozni.
1966-ban Németországban, Vietnamban és Japánban orvostanhallgatóként szolgált a hadseregben. Hazatérése után, Mr. Tapscott big bandjének lett tagja, ami a Los Angeles-i kísérleti dzsessz-színtér kreatív és társadalmi központja volt. Utána a Grove Street College-ben, Oakland, California folytatta zenei tanulmányait. Közvetlenül ez után New Yorkba költözött. 1976-ban Franciaországba és Hollandiába ment játszani és zenét tanítani. 1981-ben telepedett le végleg NY-ban. Nem sokkal később, az 1980-as évektől az 1990-es évek elejéig, tagja lett David Murray oktetjének, ahol bátyja Wilber, nagybőgős volt, és aki 2002-ben halt meg. Vágyi jenő james franco. Morris kifejlesztett egy kollektív improvizációs technikát. Saját módszerét "irányított improvizáció"-nak, röviden "irányítás"-nak (conduction – a kifejezést tudatosan kölcsönözte fizikából) nevezte. Ezt a szót, ami védjegyévé vált, "egy együttes és a karmester rögtönzött duettjeként" definiálta. Gyakran a tempó, - a karmesteri pálcája segítségével történő -, beállításával kezdte az előadást, majd zenészei ösztönösen belekezdtek egy téma kibontásába, hogy utána rátérjenek az általa kitalált zenei ötletek megvalósítására, miközben ő egy gesztus- és jelrendszer segítségével irányította az együttest.
lundi 11 juillet 2011 Nemes Nagy Ágnes FÁK Fák Tanulni kell. A téli fákat. Ahogyan talpig zúzmarásak. Mozdíthatatlan függönyök. Meg kell tanulni azt a sávot, hol a kristály már füstölög, és ködbe úszik át a fa, akár a test emlékezetbe. És a folyót a fák mögött, vadkacsa néma szárnyait, s a vak fehér, kék éjszakát, amelyben csuklyás tárgyak állnak, meg kell tanulni itt a fák kimondhatatlan tetteit.
Hirdetés Jöjjön Nemes Nagy Ágnes: Fák verse. Tanulni kell a téli fákat. Ahogyan talpig zúzmarásak, mozdíthatatlan függönyök. Meg kell tanulni azt a sávot, hol a kristály már füstölög, és ködbe úszik át a fa, akár a test emlékezetbe. És a folyót a fák mögött, vadkacsa néma szárnyait, s a vakfehér, kék éjszakát, amelyben csuklyás tárgyak állnak, meg kell tanulni itt a fák kimondhatatlan tetteit. Köszönjük, hogy elolvastad Nemes Nagy Ágnes költeményét. Mi a véleményed a Fák írásról? Írd meg kommentbe!
Tanulni kell. A téli fákat. Ahogyan talpig zúzmarásak. Mozdíthatatlan függönyök. Meg kell tanulni azt a sávot, hol a kristály már füstölög, és ködbe úszik át a fa, akár a test emlékezetbe. És a folyót a fák mögött, vadkacsa néma szárnyait, a vakfehér, kék éjszakát, amelyben csuklyás tárgyak állnak, meg kell tanulni itt a fák kimondhatatlan tetteit.
Csak sorolom, csak számolom naponta, hörögtető álomból riadok, készülődöm még iszonyúbb koromra, simogatom sovány, meleg karod. Kint söröztünk az aquincumi kertben, réteges emlék, gyönge, őszi ég, elmotyogtam egy gyerekkori versem: "Sárgult a lomb, de nem hullott le még", sárgul a lomb és minden perc utolsó, illir táncosnő köldökét riszálja, a gyom között latin szabásu korsó, biciklit hirdet kétméternyi tábla, langyos a lég, a füst is tündököl, a vonaton szöllő-szagú kosár, a sűrű illat hajunkra ömöl, csordultig érett, s szétbuggyant a nyár. Hét esztendeje szeretlek, szerelmem, fordíts egyet a Göncöl-szekeren szólj a világnak, mondd, hogy lehetetlen – s maradj velem. Read Full Post »
A szaggatások, hasgatások, a víziók, a vízhiányok, a tagolatlan feltámadások, a függőleges tűrhetetlen feszültségei fent és lent között – Éghajlatok. Feltételek. Között. Kő. Tanknyomok. Egy sáv fekete nád a puszta-szélen, két sorba írva, tóban, égen, két sötét tábla jelrendszerei, csillagok ékezetei – Az ég és az ég között. Vihar Egy ing rohan a réten. Nap-éj-egyenlőségi viharban a száritókötélről elszökött, s most rongy rohan Medárd-zőld fű fölött egy sebesült katona testtelen koreográfiája. Ott futnak ők. A vásznak. Villámok torkolattüze alatt már hadseregnyi végső mozdulat, ahogy rohannak, zászlók, lepedők, egy hasonlíthatatlan szisszenéssel lehasadt orrvitorla, rongy, a szünhetetlen zöld mezőben bukóban, kelőben, egy tömegsír legvégső vásznait mutatják lobbanásaik. Kilépek én, bár mozdulatlan, körvonalamból kifutok, s az árnyalatnyit áttetszőbb futó elnyúlt testtel utánuk és közöttük, s mint féleszű, ki elszállt madarát, mint puszta fa, ki elszállt madarát, úgy hívja vissza nyújtott karral őket - Most arcra buknak: S egy fehérszárnyú, széles mozdulattal egyszerre csap fel az egész sereg, úgy csap fél, mint egy mozdulatlan ábra, úgy csap fel, mint a test feltámadása, egy vízről induló őröklét, pisztolycsattanásra.