1. Nemzetközi Matematikai Diákolimpia/2. Feladat – Wikikönyvek: Doom Flashlight Mod

Thursday, 01-Aug-24 14:01:29 UTC

Létezik-e ez az osztály? Segítség: (melyik közismert) halmaz-e ez az osztály? Legyen a neve Q, ekkor pl. Q:= {x∈ H | ¬∃y∈ H:(x∈y)}. De természetesen írható az is, hogy Q:= {x∈ H | ∀y∈ H:(x∉y)}. Persze Q üres, hiszen ha x halmaz, akkor mindig eleme a {x} halmaznak (egyelemű halmazt bármiből képezhetünk, csak valódi osztályból nem), tehát nincs olyan x halmaz, amely ne lenne eleme egy másik halmaznak, tehát Q-nak nincs eleme, ezért vagy egyed, vagy az üres osztály; de a feladat szerint osztály, nem lehet tehát egyed; ezért nem lehet más, csak az üres halmaz. Tehát Q halmaz, mégpedig az üres, és így persze létezik. 7. [ szerkesztés] a). Igaz-e, hogy az Ü:= {x | x≠x} definíció értelmes, létező osztályt ad meg, mégpedig az üres osztályt? b). Vajon az Ω:= {x | x=x} definíció létező osztályt ad meg? a). Mindenekelőtt azt kell tisztázni, mit értünk a ≠ jel alatt. Ha individuumegyenlőséget, akkor az a helyzet, hogy természetesen semmi sem nem-egyenlő önmagával. Az Ü osztálynak ezért nincs eleme, az valószínűleg az üres osztály.

A valódi osztályok azért valódiak, mert nem foglalhatóak osztályba, tehát a V osztály létezése emiatt képtelenség. 9. [ szerkesztés] "Fejezzük be" az individuum-egyenlőség tranzitivitásának és szimmetriájának bizonyítását! Teljesen annak mintájára megy, mint a bizonyítás 2). részében ismertetett gondolatmenetben látható. 10. [ szerkesztés] Mi a véleménye az E ':= {x|x∉ E} definícióról, megad-e egy osztályt az "egyedek osztályának komplementere"? Nem. Ha ez osztály lenne, akkor persze tartalmazná az üres osztályt, ami nem egyed. Mármost, az egyértelmű meghatározottság axiómájából következően vagy E ' ∈ E, vagy E ' ∉ E. Az első esetben E ' maga is egyed. Ez nem lehetséges, hiszen van legalább egy eleme, az üres halmaz, márpedig egy egyednek nem lehet eleme. A második esetben E ' nem egyed, akkor tehát eleme E ' -nek, önmagának. Ezt a gyenge regularitási axióma kizárja. Látjuk: egy reguláris halmazelméletben az E ' osztály, a "nem egyedi dolgok osztálya", nem létezik – teljesen függetlenül attól, hogy maga E ontológiai státusza milyen: halmaz (akár üres), vagy valódi osztály.

Vajon ha Epimenidész nem kiáltja el magát, vagy nem lenne krétai; akkor is bizonyítottnak gondolhatnánk, hogy van egy "igazmondó" krétai? Eszerint egy tényigazság attól is függhet, hogy ki mit állít róla? Lehet bogozni, van-e hiba az utóbbi gondolatmenetben (és ha van, hol), mi nem vállalkozunk rá. A paradoxont azért tartják sokan mégis logikai antinómiának, mert egyszerű átfogalmazása a Russell-paradoxon logikai megfelelője. Epimenidész kijelentése ugyanis egyes szám első személyben átfogalmazható így is: "Nekem, mint krétainak, minden mondatom hazugság". Ez pedig - a "minden mondatom" kifejezést a szűkebb "ez a mondatom" kifejezésre cserélve: "Nekem, mint krétainak, ez a mondatom is hazugság". Ez már maga a Russell-antinómia, ugyanis ha a fenti mondat igaz, akkor hazugság, míg ha nem igaz, akkor nem hazugság, tehát igaz. 6. [ szerkesztés] Adjuk meg azon osztály formális, intenzionális definícióját, amely pontosan azon halmazokat tartalmazza elemként, melyek maguk nem elemei egy halmaznak sem!

Persze, azt tekintve, hogy tulajdonképp az U valódi osztály is eleme kellene legyen, még a regularitási axióma sem szükséges. Russell tételei [ szerkesztés] Olvassuk át figyelmesen újra A reguláris osztályok nem alkotnak osztályt c. gondolatmenetet. Figyelemreméltó, hogy nem használtuk benne a regularitási axiómát. Vajon ha használnánk, megmenekülnénk az ellentmondástól? Nem. Ez esetben csak annyit érünk el, hogy a Ψ∈Ψ "ág kiesik" a gondolatmenetből, marad tehát a Ψ∉Ψ, de ez ugyanúgy ellentmondásos. Párok [ szerkesztés] Érvényes-e a rendezett párok alaptétele, ha az := {a, {a, b}} modellt választjuk? Nem. Például ha a = {x} és b = y, továbbá c = {y} és d = x, akkor annak ellenére, hogy nem feltétlenül teljesül {x} = {y} és y = x. Például ha x = 1-et és y = 2-t választunk, vagy bármilyen olyan x, y objektumokat, melyekre x≠y. Ez a modell persze természetesebbnek tűnik pl. az a=1 és b=2 választással a rendezett párok számára, tulajdonképp az a, b elemekből képezett rendezett pár egy f:{0, 1}→{a, b} leképezés.

Itt megtalálhatod a pályánkénti végig játszást, továbbá minden pályához egy térképet és egy kiegészítőt mely leírja az adott pályán található muníciók, eszközök, tárgyak, szörnyek típusát és mennyiségét. 1. rész: Érkezés

Nekem pokolban a Berserk powerup tetszett a legjobban.. Napi 3-4x betöltöm azt a mentést és gyakom a pár impet, meg a köcsög hell knightot egy ütésből:) De az az ordítás az ott van. Amilyen sötét átok a játék még a zseblámpát is lenyúlják..!!! ÁÁÁ!!!!... nagyon hangsúlyozod, hogy így az árnyékok nélkül, úgy az árnyékok nélkül... szerintem nem hangsúlyoznád ha géped is elég lenne hozzá.. se tudod képzelni mennyi kis apró finom részletről maradsz egy pálya van ahol gyönyörűen rá is játszottak a készítők, vagyis én elhiszem, hogy NEKED ki KELL kapcsolni az árnyékokat, de más inkább ne tegye, jelentős élménnyel csorbítja meg önmagát! Jah, és mégvalami a fényekről, amit az id szvsz kibszottul elcseszett. Előtte játszottam a FarCry-al is, és EGYETLEN(! ) pislákoló lámpa simán bevilágított egy 3x3 m-es, vagy még nagyobb területet (olyan rácsos cucc, amit anno garázsokba szereltek, meg pincékbe) A Doom 3-ban meg láttam mát olyan neont, ami nem világított el a földig, meg az olvasólámpa fénye sem terjedt a kb 80 centis sugarán kívülre.

Oxa! Erre nekem rá kellett volna jönnöm? Azaz volt rá valahol utalás? Csak mert az angol dumákat nem értettem csak a szövegeket olvastam el mert az le volt fordítva. Na megyek kinyírom a kötsögöt! áhh akkor még van remény:) Bocs!!!!!!!! Driver!!! Igazad van, tökéletesen! De akkor ezt 2 hete is jól elbaxtam:( Ettöl függetlenül valakinek megoldotta a problémáját:) 4x bizony! mer megcsinálok mindent de nemjó:( te.. tuti hogy az engines mappát kell nézni nem pedig a driver-t??? Tán 4 lélekkocka kell neki... Megvadulok! Hogy lehet kinyírni azt a nagy főgecit? Beleraktam 2 lélekkockát meg ~20-25 BFG-t és szokás szerint beleestem a lávába a nagy menekülés közben de meg sem kottyant neki... Nem. Az a 6ossal készült proggiknak kell. Ha nincs 9-es könyvtárad, az azt jelenti, hogy egyáltalán nincs 9-es installered. Azaz akkor nincs mit átnevezni, simán installáld az újat. köszi 6. pontnál nekem az engine könyvtárban 6 os nevű van.. azt is át kell akkro nevezni? NA! Megvan! Hogy miért nincs ebben a kib... fórumban hozzászólás kereső funkció?

Okés te tudod én másként látom a dolgot, de ezen nem fogunk összeveszni... Jó ez a portál effekt kép! Milyen géped van? Ezek a képek pont a Doom-ot magát tükrözik sötétségbe burkolozott game. P4 1. 6GHz 576Ram GFTi4200 126M Semmi nicns húzva. Minden highon, minden bent, csak az árnyékok kint. Fast like hell. :D Ehez a géphez képest gratulálok komolyan! Csak az árnyékok zabálják a konfigot. Már hangoztattam itt, hogy ha kiveszitek, akkor szinte semmivel nem lesz rondább a game és milliószor gyorsabb lesz. Hát a valos ideju árnyékszámolás az tényleg zabálja forrást mint atom! Egy próbát nekem is megér! No, most miért vagy ilyen? Benned megmarad egy kép rólam, hogy egy faszláma vagyok, de szeretnék ezen változtatni:) Tudod, én adok mások véleményére. ez a pokol maga volt a pokol a gf2-om szamara, foleg a vegen a hellfogonosz volt iszonyat. viszont most visszaterve a hellbol nagyobb gondom, hogy nemigen talalok tapot. ez normalis, vagy csak nekem tunik ugy, mintha jelentosen csokkent volna?

Pedig az én lámpám egész jól bevilágítja a szobámat, miközben kisebb a világító felülete:D nemtom, de nekem gyakorlatilag semmi változás, ha van árnyék, ha nincs. Mármint a sebességben Másnak meg 50% -+:p van valami mod arra hogy a hullák ne füstölögjenek el? Tudom hogy van csak lusta vagyok visszanézni Ha valaki lenne oly rendes és benyomná, megköszönném azok az atisok Olyan ordítást én is tudok!!!! Csak én tüdőből és egy slukkal! Mer'hogy itt össze van vágva vagy 4 Apád ennyit vert? Doom 3 Retail Gore Mod Version: 1. 0 Presented by *Nitro*Clan Ati hát:D Mért? dzsífórszon belassúhodik annyira? :D Nem, én verek mindenkit és közben adrenalinoldásféleképp így ordítok egy husánggal a kezemben nvidian faszán hasít... a timedemo 41 fps vót köcc Description: + increased amount of gore and blood a bit + removed "burnaway" and "vaporization" effect + fixed a small bug in the PDA of 'Mark T. Caseon' Nvidian mi!.!. csinálsz majd a HL2 alatt, meg úgy általában a játékpiac 90%! alatt... kábbé:P 32-nél följebb nemmegy, pedig 3000+-os amd, ati9700 128megával.

Viszont ugyanott gyalog sokkal de sokkal jobban hasít, csak a timedemo folyton megakad:/ kész van már a magyaritás? akár gs akár sg A történetben mi változik, ha comm center pályán nem küldöm el a vészjelzést a flottának? Semmi. Nézd meg az erre vonatkozó topikban kár:( azért az ati nem jobb az nvidiánál annyival hogy játszhatatlan lenne a gém... na mondjad, mid van te szájhős? butít? :D

Egy lelkes rajongó készítette el a bárki által kipróbálható mod-ot a klasszikushoz Bár az elmúlt évek során már több klaszikus játék - köztük az id Software alkotásai közül is pár - kapott már sugárkövetéses fejlesztést, az eredeti Doom kimaradt ezek közül. Eddig - a napokban ugyanis valaki kiadott egy mod-ot, amivel végre a három évtizedes játék grafikáját is fel lehet tupírozni a modern technológiával. Az eredmény vegyes élményt nyújt, mert a textúrákat nem cseréli le, így azok továbbra is hozzák az 1993-as színvonalat. Ugyanakkor a fényhatások a fejlesztésnek köszönhetően immár pontosan követik az optika való életbeli szabályait, ami teljesen más megjelenést és viselkedést hoz magával ezek vonásában, mint amint a játék eredeti változatában megszokhattunk. Az eredmény egy olyan hibrid élmény lett, ami nagyjából a 2004-ben megjelent Doom 3-mal összehasonlítható. Aki maga is szívesen kipróbálná, hogy milyen sugárkövetéses fényhatásokkal játszani az eredeti Doom-ot, az innen töltheti le a játék módosított változatát, illetve kódját, aminek futtatásához ugyanakkor szüksége lesz az eredeti játék WAD állományára is.