Vin Diesel Felesége: Chelsea Wolfe | Magyar Narancs

Tuesday, 13-Aug-24 08:43:55 UTC

A fiatalok turbulens románcáról néhányat ismertek. Hat évig soha nem fényképezett egy újságot az újságírók, a szerelmesek nem jelentek meg együtt számos eseményen és filmes bemutatókon. A fedett kapcsolatokról ismertcsak 2008-ban, amikor a hír eljutott a sajtóba, hogy a Paloma Jimenez modell által született gyermek apja Vin Diesel. A feleség, akinek a fotója a Diesel karjában lévő karjával az interneten repült, végre bejelentette a közönségnek a színészével való kapcsolatát. A titok világossá vált. Vin Diesel felesége: Életrajz Mexikói Carla Paloma Jimenez Denagustin 1983. augusztus 22-én született, és gyermekkorát az anyanyelvén töltötte Acapulco mellett. Életkor a szokásos mexikói lány váltfényes lábú lány. A szép karcsú alak, a kifinomult funkciók, a kövér ajkak, a sötét bőr és a sötét haj sokkja sikeres modellt alkotott. A Paloma erős, önálló karakterrel rendelkezik, mindent magához ért, anélkül, hogy a barátai befolyását és népszerűségét használta volna, amely több embert nyert. A Civic felesége Vin Diesel a filmben szerepelt, ahol maga játszott.

  1. Vin diesel felesége wikipedia

Vin Diesel Felesége Wikipedia

Maga a film a nanitok kivételével olyan, mintha a 2011-es Forráskód és a 2018-as Upgrade keveréke lenne. Egy olyan akciófilm, ami mögött van történet és nem csak a pörgésen van a hangsúly. A főhősnek van motivációja és a gonosz karaktert is pont annyira dolgozták ki, amennyire a film megkívánta. BLOODSHOT - Magyar szinkronos előzetes #2 (16) BLOODSHOT - MÁRCIUS 12-TŐL A MOZIKBAN! Mi haszna a halott gengszternek? Többnyire semmi. Ray Garrison (Vin Diesel) azonban kap egy második esélyt. Egy orvosi... A többi szereplő is aktívan hozzájárul a történet folyásához, nem csak biodíszletként funkcionálnak. A robotikus elemekkel felturbózott Katie volt a kedvencem, akit a dögös Eiza González alakít. Vin Diesel hozza a kötelezőt. Egy bosszúszomjas, fékezhetetlen karakter az övé. Valamint még Guy Pearce, mint őrült techbubus is szerves eleme a filmnek. Közel két órára tökéletesen kikapcsolódhatunk, viszont a film mégsem marad velünk sokáig. Inkább egy erős középszernek mondanám, amit idővel lehet további filmek követnek.

A pár 2007-ben házasodott össze, és három gyermekkel áldották meg őket; Hania Riley, Vincent Sinclair és Pauline Diesel. A pár több mint egy évtizede vannak együtt. Korábban férje, Vin Diesel kapcsolatban volt Gyors és dühös főszereplőjével, Michelle Rodriguez-szel, de sajnos elváltak. Vin Diesel feleségének karrierje Paloma modellkarrierjét még Mexikóban, otthonában kezdte. Ő egy bevett modell, aki viharral megrázta a divatvilágot a jó megjelenésével. Paloma volt a divatikon hazájában, mielőtt úgy döntött, hogy abbahagyja a modellalkotást, hogy családját felnevelje párjával, Vin Diesel-szel. Hivatalosan kapcsolatban állt 3 modellügynökséggel - a Two Management, az ID Model Management és a Looks, Models. A gyönyörű modell számos márka, például a Coca-Cola, a Honda és a hajápolási márka, a Pantene márkanagykövete volt. 2005-ben a Maxim Magazine spanyol kiadásának címlapján szerepelt. Részt vett a 2006. évi tavaszi és nyári divatbemutatón a "Ready to Wear" -on. Modellkarrierjén kívül Paloma színészi tevékenységbe is belevágott, és televíziós műsorokban szerepelt néhány szerepben.

Galore, 2015. augusztus 26. július 27-i dátummal az eredetiből archiválva]. ) ↑ Moore, Jonathan: Chelsea Wolfe interviewed by Nero Journal. Sargent House. ) ↑ a b Bugbee, Tim: Chelsea Wolfe on LA's Strange Darkness And Her Dark, Deep Secret. Prefix Mag, 2012. október 8. [2013. április 30-i dátummal az eredetiből archiválva]. június 12. ) ↑ Wolfe, Chelsea. iDS Imagem do Som interjúja.. Entrevista Chelsea Wolfe. 2014. november 4. YouTube-videó. a YouTube -on. ↑ The Grime & The Glow. Chelsea Wolfe, 2010. december 28. ↑ Ἀποκάλυψις (Apokalypsis/Apocalypse). Chelsea Wolfe, 2011. augusztus 23. (Hozzáférés: 2012. február 7. ) ↑ Raposa, David: Chelsea Wolfe: Apokalypsis. Pitchfork, 2011. október 20. (Hozzáférés: 2013. június 19. ) ↑ Patpatia, Sasha: Chelsea Wolfe: Apokalypsis. CMJ, 2011. augusztus 25. [2015. szeptember 23-i dátummal az eredetiből archiválva]. ) ↑ Chelsea Wolfe moves to Sargent House., 2012. február 27. ↑ a b Crowe, Jessica: Love Is What Remains: An Interview with Chelsea Wolfe.

[11] [12] Első nagylemezét 2006-ban szerezte, de az album végül nem került hivatalos kiadásra. [13] Az albummal kapcsolatban azt nyilatkozta: "21 éves voltam, és írtam egy szar énekes és dalszerző szakításával kapcsolatos albumot. Annak idején nem is nagyon szerettem volna zenész lenni, de sok barátom azt mondta: "csináljuk meg, vannak producer barátaim", és segítettek megcsinálni ezt a szörnyű albumot... Egy időre szünetet tartottam a zenétől, mivel nem voltam megelégedve azzal, amit csináltam. " [13] Későbbi elmondása szerint azért hagyott fel az albummal, mert a személyes élményeiről szólt. [14] Így az első hivatalosan megjelent albuma a 2010-es The Grime and the Glow lett. [15] Egy évvel később megjelent a második lemeze, amellyel sikereket ért el underground körökben, [16] és pozitív kritikákat kapott a zenei magazinoktól is, például a Pitchforktól [17] és a CMJ -től is. [18] 2012-ben szerződést kötött a Sargent House kiadóval. [19] Hatásainak több stílust és előadót megtett, például a black metalt és a skandináv népzenét, de elmondása szerint nem szeretne csak egy műfajban játszani, szeret kísérletezni.

Hol van az a makulátlan lelkű ifjú, aki az apokalipszis angyalának leheletét a tarkóján érezve nem tántorodik meg és nem omlik bele izzó gyönyörök reményében a lény puha, óvó karjaiba? Gondolom, ilyen ifjú nincs, de az biztos, hogy amikor a gótikus doom metál örvénylő tengerének szirénje színpadra lép az A38 hajó gyomrában, és belekezd túlvilági áriázásába, akkor aki él és mozog, feltöltekezik a pusztító mélység lírai szépségével. A dögnehéz, komótos basszus hörgése a gyomron keresztül sugározza a pokolbéli mannát, a szoprán kántálást meg-megszakító meghökkentő vakkantások és a hangszőnyegből néha kihallatszó mélytengeri susmorgás a koponyacsúcsot nyitja fel, és okoz szolid hidegrázást. Emberi arcoknak itt már nincs hely, a kvartett ellenfényben celebrál, a negativitás ősereje személytelenül emanál, mint a Nap. Az észak-kaliforniai énekes 2010-es indulása óta egyre többet bízik erre a kisugárzásra – anélkül, hogy magából megmutatna bármit. Még mindig teljesen egyedi hangon szólal meg a goth/noise/art rock színtéren, de a zseniális, mégis visszafogott és baljósan intim pszichofolk albumok ( The Grime and the Glow, 2010; Apokalypsis, 2011) után elmozdult az egyszerűbb, hangosabb, könnyebben beazonosítható zenei formák felé – a dark wave hatásokat mutató 2015-ös Abyss -szen, de főleg a doom metállal kísérletező friss lemezen, a Hiss Spun on modoros és hatásvadász megoldások törik meg a varázst.

Wolfe az instant sokkolás vágyától hajtva feleslegesen korlátozza az önmaga által felállított műfaji és esztétikai keretekkel megzabolázhatatlan zenei karakterét. Nem lenne elegáns azon keseregni, hogy a mainstream kultúra felzabálja az egyéniséget, de attól tartok, a folkzenész családba született, hét­évesen verseket körmölő, alvászavaros, színpadfóbiás és lámpalázas Wolfe zenéjének nem tett jót, hogy a Trónok harcá nak, a Walking Dead nek, sőt egy Jaguar-reklámnak (! ) köszönhetően sok százezren megismerték. A38 hajó, augusztus 2.